לתפוס תשומת לב, לעורר עניין, לכוון ולפגוע במטרה – רולאפ, שלט מתגלגל בהתאמה אישית לעסק, הוא מהלך שיווקי פשוט ואפקטיבי. נוחות, פשטות, דיוק ויעילות, שילוב מנצח שיכול להוסיף לכל עסק ועסק. רולאפים החלו כאופנה שנולדה מצורך אמיתי, אך עם השנים התקבעו והפכו לחלק בלתי נפרד ממערכי שיווק של החברות הגדולות ביותר, שידעו למנף את הפוטנציאל של השלטים הניידים והקלים הללו עד תום.
כל מי שעסוק במכירות, ומחזיק מרכז מכירות, חנות או דוכן, שלט הרולאפ יכול לתת לו גישה לשילוט איכותי בגראפיקה גבוהה וברמה של המקצוענים הגדולים ביותר, במחיר נגיש וזמין גם לעסק קטן מאוד, יתרון חשוב לסוג פרסום זה.
סוגים שונים של רולאפ
איכות ההדפסה בכל סוגי הרולאפ היא גבוהה מאוד, והלומינציה נותנת ניצוץ של יוקרה לפרסום שלכם, בדיוק כמו שצריך בעולם המסחרי והתחרותי. בעוד שעל איכות ההדפסה והצבעים לא מתפשרים בשום שלב, את הגודל ניתן להתאים לצרכים שלכם בצורה מדויקת מאוד.
- 60X200 – רולאפ קטן ויעיל, מושך תשומת לב, אך לא תופס הרבה מקום.
- 85X200 – קצת יותר גדול, ושוקל 400 גרם יותר מקודמו – כשני קילו ארבע-מאות
- 200X100 – רול-אפ גדול ומרשים, כי לפעמים הגודל כן קובע.
- 200X120 – רול גדול לפרסום אפקטיבי, מתאים כשיש מקום ורוצים לוודא נראות בשטח
- 200X150 – אם הגודל קובע, אז גדול יותר זה טוב יותר, רולאפים גדולים למאה אחוז תשומת לב הלקוח.
התאימו את הרול אפ הנכון בשבילכם לפי הצרכים שלכם, המיקום, המקום, סוג הפרסום, והתחושה שלכם.
למה הרול אפ עובד?
רולאפים עובדים בצורה פשוטה – משיכת תשומת לב דרך מיקום נבון, זווית נכונה, תאורה חכמה, ובעיקר ההדפסה האיכותית שנשענת על הבנת המשווק את הראש, ובעיקר את העיניים של הלקוח הפוטנציאלי.
אנו, בני האדם, פועלים בצורה מכאנית מסוימת. העיניים נמשכות באופן טבעי למסגרות וקווים ישרים, וכך הרולאפ מושך את תשומת לב העין, ובעזרת פרסום נכון בתוכן הרולאפ תוכלו לעורר עניין בלקוח ולמשוך אותו לעבר הדוכן או החנות שלכם ולהמיר אותו ממבקר רגעי ללקוח משלם ומרוצה של העסק.