במדינות רבות בעולם התחילו להוציא את הכסף המזומן מהמחזור. גם כאן, בישראל, השיח הפוליטי-כלכלי דן ברעיון זה, שככל הנראה יגיע בסופו של דבר ליישום חלקי, ואז ליישום מלא. במילים אחרות – העולם עובר לתשלום דיגיטלי, באשראי ואמצעים אחרים, והעסק שלך חייב שירותי סליקה.
מעבר לכך, הרי שעסק שלא מאפשר שירותי סליקה משדר משהו אחר, וקרוב לוודאי שהלקוחות שלך מצפים לכך שיהיה לך אשראי, גם אם הם משלמים במזומן. האווירה הכללית בשוק של ימינו היא כי עסק רציני סולק אשראי, ורק עסקים מאוד קטנים נמנעים מסליקה, כך שהמיתוג שלך מחייב לספק שירותי סליקה ללקוחותיך.
שירותי סליקה למען הלקוח
לא משנה אם אתה מוכר סחורה או מציע שירות או טכנולוגיה, הלקוח הממוצע מעדיף לשלם באשראי. כמובן שאחת ממטרות העסק היא לייצר לך, בעל הבית, רווח ופרנסה. ובכל זאת, שורת הרווח תלויה ברמת השירות, והעסק שלך נועד לשרת את הלקוחות.
כמו שהלקוח מצפה שהמוצר או השירות שקיבל ממך יהיה באיכות ראויה לשמה. השירות שמקבל הלקוח, מהמפגש הראשוני, דרך נוחות ואיכות התמיכה, ועד לתשלום ולאחריות המוצר, כל אלו צריכים להיות ברמה מספקת, כך ששירותי סליקה מקצועיים ונוחים לשימוש הם עניין שהפך מזמן למובן מאליו, והלקוח ממש מצפה לכך, ובצדק.
כשקל לשלם – משלמים
כל מי שמשווק בעולם הדיגיטלי מכיר את המשוואה – ככל שיש יותר לחיצות, יותר טלפונים, יותר הפרדה של זמן ופעולות בין הלקוח למוצר או לשירות בו הוא חושק, כך יורד הסיכוי לסיום התהליך ברכישה.
במילים אחרות – אתם רוצים לא רק שהלקוח יוכל לשלם בכרטיס האשראי שלו, אתם רוצים שזה יהיה לו קל, בכמה לחיצות בודדות, בתהליך נגיש שהוא מכיר ובוטח בו, עם חברות אשראי מובילות ומותגי אשראי שכולם מכירים.
למזלנו, בעזרת מכשור נבון ומינוף רשת האינטרנט והרשת הסלולארית תהליכי הסליקה המקוונים הפכו לנגישים, זמינים ומהירים, מה שמאפשר לכל בעל עסק, כולל עסק אינטרנטי, ארגונים גדולים ועסקים קטנים, להציע ללקוחותיהם שימוש באשראי דרך שירותי סליקה ברמה הגבוהה ביותר, בלחיצת כפתור.