כנסים ופגישות מרובות משתתפים, ועידות יוקרתיות, התכנסות בקומה שתיים וארוחה בקומה שלש. ולפני שנלך לאיבוד ניתקל במתקני תצוגה גבוהים, עליהם מתוח שלט ברור והכל רשום עליו בצבעים נעימים לעין. מתקני תצוגה מחליפים דיילים מבולבלים ומארחות מותשות. המתקן בדרך כלל גבוה, ניצב במסדרון והוא מסביר הכל. איך להגיע, מה נמצא משמאל והיכן הכניסה מימין. בעידן שבו מכשירים מסבירים לנו איך להגיע בכבישים כולנו מעדיפים לראות בבירור היכן מתרחש הכנס, איפה הוועידה מתכנסת ואיך מגיעים לחדר האוכל. מתקני תצוגה אינם רק שלטים כי יש גם תצוגות במתקני תערוכה, למשל, שמכילים הסבר על התצוגה ולפעמים אף הופכים חלק ממנה לחלל סגור, שהצופה יכול להיות בו כמעט לבד. היריעה הצבעונית שנמתחת במתקן מתוחכם למדי יכולה לספר לנו דברים שונים.
מתקני תצוגה שמקיפים 360 מעלות
במקומות בהם נמכרים דברים ללקוחות, מתקני התצוגה מאפשרים ללקוח לבחור לבדו. מוסד תרבות, למשל, המארח כנס ומבקש לקדם אגב כך ספרים חדשים שיצאו לאור על ידי המוסד, טוב יעשה אם יתקין מתקן לתצוגה ועליו מונחים הספרים. מה שחשוב הוא שהמתקן מסתובב והמבקרים יכולים לסובב את המתקן ולראות את כל הספרים מבלי לזוז צעד אחד, מבלי שהם נאלצים ללכת לאורכו של מדף ספרים. ככלל, בעידן שבו התרגלנו לשבת כשאנחנו עושים קניות דרך האינטרנט, או לשבת כשאנחנו צופים במוצרים לקנייה, מתאים גם מתאים שגם בהגיענו לכנס, נוכל להסתכל בספרים או בחוברות ההסברה מבלי שנצטרך ללכת אחרי המוצר. תצוגה באמצעות מתקן משמשת גם לקידום מכירות. מתקן ועליו תצוגה מאפשר ללקוח לראות בעצמו, לבחור בעצמו וכך אפשר להסב את שימת ליבו לפריטים נוספים, פריטים שאם היו על מדף היו נחבאים מעיניו. המכירות היום מתבססות על שימת ליבו של הלקוח, על פיתוי ועל נגישות. כלומר, שיהיה לו קל לגשת אל כל פריט. מתקן תצוגה מסתובב או כזה שאפשר לתלות עליו דברים, לוכד את עינו של הלקוח והוא ימשיך להסתכל כל עוד המתקן יהיה לו נוח. בסוף הוא גם יקנה.