«

»

אוג 14

כנסים וקד"מ לחברות בכל סדר גודל

בין אם אתם חברת ענק כמו התעשייה האווירית או חברה קטנה ופרטית שמשיקה מוצר חדש לאור, אירועים של כנסים וקד"מ הם חלק בלתי נפרד מהשגרה העסקית שלכם. כולם נהנים בכנסים, שמהווים מפגש חברתי שוקק חיים לצד הזדמנות יוצאת דופן לראות ולהכיר מה חדש, מה התוכניות, ומה חשוב לדעת על התקדמות החברה והפרויקטים שלה.

כנסים הם הזדמנות להעלות לא רק את המודעות, אלא גם את המכירות של החברה, לצד יצירת שיתופי פעולה עסקיים, ולעיתים גם אישיים, לטובת כל המעורבים בדבר. הכנס יוצר את הקרקע והמסגרת שמאפשרים מפגשים ושיחות שאחרת לרוב לא יקרו, והרבה מאוד חדשנות ויצירתיות בשיתופי פעולה נולדים בכנסים בכל העולם.

היתרונות של לאירועי קד"מ וכנסים מוצלחים

  • השקת מוצר – מוצרים איכותיים עוברים שרשרת ארוכה של תהליכים משלב הרעיון, דרך סקר השוק ובדיקת הכדאיות, לתוך השלבים השונים של המו"פ, ועד להשקה החגיגית של מוצר המוכן להיכנס לשוק, מוצר שמגיעה לו הפקה בהתאם, גם כחגיגה לכל המעורבים בתהליך, וגם כהזדמנות לקד"מ למוצר ולחברה.
  • הגדלת היצירתיות – לפעמים, בעיקר בארגונים גדולים, מכוונים גבוה ורחוק. פיתוח של מוצרים ושירותים בקנה מידה גדול דורש הרבה יצירתיות, עבודה בכוחות משותפים, ופריצות דרך שמתרחשות רק אחרי שעשינו זום אאוט מהעבודה, וזום-אין לתהליך הקבוצתי. כנס זו הזדמנות לארגן קבוצות חשיבה מחוץ למסגרת הרגילה והחצי-אוטומטית של סביבת העבודה, ומשם נובטים רעיונות חדשים ופרספקטיבה רעננה על פרוייקטים הדורשים בדיוק את זה.

ואיך מתבלים את האירוע?

הפקת כנסים וקד"מ לחברות זה תחום מקצועי הדורש ידע וניסיון. יש לא מעט בחירות לעשות מתוך תפריט האטרקציות והפתרונות לאירועים, כדי לבנות את האירוע שלכם בצורה שתתאים לאופי של החברה ולאופי המשתתפים. זה הרבה מעבר לשולחן עם סנדביצ'ים ומשקאות קלים, והרבה מעבר לקביעת תאריך ובחירת המקום לאירוע. מדובר בתהליך מחשבה, ממש כמו כל מו"פ אחר, לכל חברה וחברה, ולכל ארגון בפני עצמו. 

אירועים שונים דורשים עיצוב שונה, פתרונות שונים, והתאמה של פעילויות, כולל סדנאות, מופעי בידור, ושאר אטרקציות ייחודיות.