אחד האתגרים העיקריים של כל עסק הוא להגיע לתודעת קהל היעד שלו. בעידן שבו כולנו מוצפים באינספור גירויים מדי רגע, וכשהתחרות על תשומת הלב של הציבור עזה במיוחד, חשוב להיעזר בכל הפתרונות האפשריים כדי למשוך את תשומת הלב הרצויה, ואחד מהם הוא מתקני תצוגה.
סוגי מתקני תצוגה שונים
היתרון העיקרי של מתקני התצוגה הוא המגוון הרחב מאוד שלהם, כך שניתן להתאים לכל לקוח, בכל כנס או תערוכה, את פתרון התצוגה המחמיא ביותר והרלוונטי ביותר. בין האפשרויות הרבות: דלפק מלבני שכולל שטח תצוגה גם בחלק התחתון וגם בחלק העליון, קיר בד (סטרץ' וול – קיר חדשני שמורכב על מסגרת אלומיניום קלת משקל כך שהמתקן כולו קל מאוד לניוד), דגל סיני (מתקן תצוגה בגובה 2.5 מ' כך שהוא בולט מאוד ומאפשר תליית דגל ברוחב 70 ס"מ ובגובה 200 ס"מ שעליהם ניתן להדפיס כל מסר. המסגרת עשוית מתכת ומספקת למתקן יציבות מרבית גם במקומות חיצוניים), תותם מואר, רולאפ רחב (פתרון קלאסי שמגיע ברוחב משתנה בהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח. ההדפסה מתבצעת על גבי שמשונית והינה איכותית מאוד. יתרון נוסף הוא העלות הזולה כך שניתן להכין שלל מתקני תצוגה מסוג זה עבור כל מוצר או שירות), ביתן טראס (שכולל שמשונית ועליה הדפס בולט ודוכן), סטנדים (פתרון פשוט ובסיסי שמתאים לכל עסק ומבטיח מקסימום תשומת לב במינימום עלות), דלפקים מוארים, ביתני פופאפ (אידיאליים לתערוכות וכנסים בחו"ל בזכות מגוון האפשרויות שהם מקנים והאפשרות לקפל אותם למארז שניתן לנייד בקלות), ועוד ועוד.
על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מתקן תצוגה?
לא משנה איזה מתקן תצוגה אתם בוחרים, בכל מקרה חשוב להקפיד על איכות – דגל סיני שמתנדנד בחוסר יציבות, רולאפ שנקרא, ביתן טראס שמתפרק או דלפק מואר שאינו מואר היטב משדרים רושם רע מאוד ולא רק שאינם תורמים למיתוג העסק אלא אף מזיקים לו. הדגש החשוב השני ביצירת מתקני תצוגה איכותיים הוא העיצוב הגרפי, שאותו כדאי להפקיד בידיים מקצועיות שיבטיחו ניצול אופטימלי של המתקן ומקסימום תשומת לב רצויה מצד קהל היעד הרלוונטי.